Print

Ab sprostać oczekiwaniom najwyższej jakości korzystamy z profesjonalnych maszyn i urządzeń wysokiej klasy.

Rama naprawcza CHIEF Impulse E-VHT

ramaImpulse™ E/VHT to ulepszona wersja popularnej ramy Impulse™. Atutami tego urządzenia są:

 

System pomiarowy car-o-tronik vision

visionSystem pomiarowy CAR-O-TRONIC jest niezależnym urządzeniem nie wymagającym poziomowania. Ze względu na wysokiej jakości grafikę i prostotę obsługi urządzenie gwarantuje szybkie zdiagnozowanie punktów bazowych płyty podłogowej jak i nadwozia bez konieczności demontażu podzespołów samochodu.Baza danych tzw.karty pomiarowe są opracowywane przy współpracy ze wszystkimi producentami samochodów. Przy pomocy elektronicznego systemu można sporządzić dokumentację naprawy ( wydruk w postaci graficznej i wartościowej).

Urządzenie do mierzenia zbieżności

zbieznoscWERTHER MUNSTER 3008Bt iR - jest to sprzęt pozwalający dokonać kontroli oraz regulacji całego układu jezdnego pojazdów samochodowych. Urządzenie zbudowane jest z czterech kamer pełniących funkcje pomiarowe połączonych ze sobą w technologii bezprzewodowej Blue Tooth co pozwala na swobodne przemieszczanie się ze sprzętem. Całość oparta jest na komputerze klasy PC oraz osprzęcie do komunikacji. Wyniki wyświetlane są na ciekłokrystalicznym monitorze min. 19”. W skład zestawu wchodzą również obrotnice, płyty zwalniające oraz blokady.

Podnośnik WERTHER SATURNUS S 45 ATLT + PG

podnosnik2Podnośnik diagnostyczny z napędem elektro-hydraulicznym nożycowy wraz z podnośnikiem podprogowym oraz urządzeniem wymuszającym szarpnięcia kół jezdnych.

Dodatkowo dla potrzeb diagnostyki znajdują się w urządzeniu zagłębienia pod obotnice oraz zwalniacze osi tylnej pojazdu. Udźwig urządzenia wynosi 4 500 kg.

Kabina lakiernicza Blowtherm

 kabina- W procesie suszenia przepływ powietrza jest taki sam jak i w procesie lakierowania.

-A utomatyczna faza przewietrzania kabiny pomiędzy procesem lakierowania i suszenia (w innych kabinach należy czas kontrolować z zegarkiem, co ogranicza czas pracy lakiernika).
-Klapa recyrkulacji przełączana za pomocą siłownika, a nie motoreduktora (czas przestawiania klapy jest kilkakrotnie mniejszy i nie wymaga kontroli wzrokowej przez lakiernika, skrócenie czasu suszenia).
-Automatyczna faza schładzania wymiennika ciepła po fazie suszenia (nie wymaga kontroli wzrokowej odmierzania czasu przewietrzania, nie dopuszcza do przegrzania, oraz uszkodzenia wymiennika ciepła i blokady urządzenia).
-Zegar czasu suszenia rozpoczyna odmierzanie zaplanowanego czasy suszenia od momentu osiągnięcia zaplanowanej temperatury (eliminuje kontrole wzrokową szafy sterowniczej przez lakiernika, ponieważ zegar sam odmierza czas suszenia dopiero po osiągnięciu zaplanowanej temperatury).
-Ocieplany strop kabiny eliminuje straty ciepła powstające przy oddawaniu ciepła na zewnątrz kabiny, co skutecznie ogranicza zużycie oleju opałowego / gazu nawet do 17%, oraz pozwala na stałe utrzymanie temperatury w kabinie.
-Kierownice powietrza: górna i dolna umożliwiają równomierne rozprowadzenie powietrza po całej kabinie, a tym samym równomierny opad powietrza na całej powierzchni dolnej kabiny.
-Dodatkowy system bezpieczeństwa ciśnienia zwrotnego, który uniemożliwia powstania podciśnienia w kabinie.

Strefa przygotowawcza z grzaniem Blowtherm

 strefa

 

 

 

 

Posiadamy również: